Alla inlägg den 20 mars 2016

Av Karin Lipton - 20 mars 2016 11:51

Jag har ju förr zkrivit om ZwagUlla och YoloTompa zå därför vill jag bara berätta att dom oxå har varzinna bloggar. Dom är gjorda på bloggplatzen. Där zkriver dom om zina liv och zina zyner på allt vi gått igenom. Jag kommer att zkriva deras bloggnamn lite längre ner zå var inte oroliga!! Bloggarna zom jag tycker att ni borde checka in är alltzå Ullaz blogg, Tomaz blogg och bloggen zom the kawaiiz har!!

swagulla.bloggplatsen

yolotompa.bloggplatsen

thekawaiis.bloggplatsen

xoxo #Karin   

Av Karin Lipton - 20 mars 2016 11:43

Mitt efternamn är, som jag skrivit förr, Lipton. Då kke ni undrar vart fan Lipton kommer ifrån. Jo det är så att det fanns ett barnprogramm förr om hette höjdarna. Där fanns det med en karaktär som hette Lipton. Och eftersom jg och SwagUlla crushade sönder på honom så valde både hon och jag att vi skulle byta efternamn. Därför heter jag Lipton och hon med. Yolotompa heter oxå Lipton i efternamn fast jag vet dock inte varför. Våra efternamn är alltså inte baserade på ett temärke utan på en grym grön heting!!!

xoxo #Karin  

Presentation

Hejsan svejsan jag är en tuff brud i lyxförpackning som levt livet i en källare hos Tomas aka YoloTompa. Där har jag levt med SwagUlla och en fet kines.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards