Direktlänk till inlägg 19 mars 2016

The Kawaiis??

Av Karin Lipton - 19 mars 2016 22:07

Som ni förstår så är jag en poppis brud som lätt får vänner. Så dom gångerna jag fått chansen har jag skaffat flera stycken. Någr av dom har oxå blogg här på bloggplatsen och dom heter TheKawaiis. Dom hr jättefina och bra inlägg dock så uppdaterar dom inte så mycket, i alla fall inte nu. Jag hoppas verkligen att dom stödjer mig igenom detta då jag gör det fullt ut för dom!!

xoxo #Karin   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin Lipton - 26 mars 2016 10:45

Nu är jag tillbaka, äntligen! Har inte haft tid att skriva om nåt då Tomas varit extra hård senaste dagarna. Men jag ville bara berätta att jag inte är död om ni trodde det. xoxo #Karin ...

Av Karin Lipton - 22 mars 2016 09:52

Hejsan bitches Victor Dahlström här! Lol ne de är jag #Karin. Jag tänkte bara informera om att jag kommer ha en frågestund så det är bara att fråga på i komentarerna. Det kan handla om allt ifrån sex till resor. Observera att man kan vara annonym så ...

Av Karin Lipton - 21 mars 2016 11:44


Läpparna på bönan som alltid stått vid min sida. Kollegor alltid och förevigt!! xoxo #Karin ...

Av Karin Lipton - 21 mars 2016 08:51


Detta är mannen som tog min undoms läppar. Ni vet inte vart dessa läppeat har varit under alla år! Dessa läppar har räddat och tagit mitt liv. TACK SOM FAN YOLOTOMPA FÖR ATT DINA LÄPPAR FINNS!!! ...

Av Karin Lipton - 21 mars 2016 08:46

Har så jävla ont på sjärten idag då jag fick storsmisk av YoloTompa igår. Det svider som fan och jag är alldeles svullen. Jag har två stora röda handmärken på vardera skinka men det syns mer på den vänstra. Atm smörjer den feta kinesen in mina skinko...

Presentation

Hejsan svejsan jag är en tuff brud i lyxförpackning som levt livet i en källare hos Tomas aka YoloTompa. Där har jag levt med SwagUlla och en fet kines.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards