Alla inlägg den 19 mars 2016

Av Karin Lipton - 19 mars 2016 22:07

Som ni förstår så är jag en poppis brud som lätt får vänner. Så dom gångerna jag fått chansen har jag skaffat flera stycken. Någr av dom har oxå blogg här på bloggplatsen och dom heter TheKawaiis. Dom hr jättefina och bra inlägg dock så uppdaterar dom inte så mycket, i alla fall inte nu. Jag hoppas verkligen att dom stödjer mig igenom detta då jag gör det fullt ut för dom!!

xoxo #Karin   

Av Karin Lipton - 19 mars 2016 21:50

Jag är som sagt en kärring med attityd som levt sitt liv i en källare, Tomas källare. Det började för flera år sedan då jag och min bästa vän Ulla aka SwagUlla var med varandra och en van utan reklam osv stannade bredvid oss. Mannen som kom ut var Tomas, YoloTompa. Han eskorterade oss in i bilen och sedan dess har vid varit fast i hans källare med en random fet kines. Vi får såklart lämna källaren och vi har många gånger handlat åt Tomas. Men dom gånger vi rymt har han fått tag på oss så vi har slutat med det och vi trivs ganska bra faktiskt. Jag och ulla är fortfarande riktigt tajta men såklart det kan bli bråk ibland. Tex då den namnlösa kinesen erbjuder sig att vara sackosäck!! 

Detta var då lite om mig fast eftersom mitt liv är ganska one in a million så finns det mycket mer att berätta om. Därför får jag tillägga saker allt eftersom.

xoxo #Karin   

Presentation

Hejsan svejsan jag är en tuff brud i lyxförpackning som levt livet i en källare hos Tomas aka YoloTompa. Där har jag levt med SwagUlla och en fet kines.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards